close

FB1.jpg  

日本這個地方,一旦踏足就會無法自拔啦啦啦啦啦~~~~~~

自從年頭honeymoon既時侯去過關西之後,我地既旅遊地點就離不開日本喇!(關西的遊記都好想寫一下,但已經是年頭的事了......有失憶症的我怕生不出來!)

今次既旅行目的當然是逛逛逛逛逛逛到飽~~~幾乎連慶生都忘記了!蛋糕買回來,來不切許願我倆就已經豬一樣累到倒頭大睡......

就簡單介紹一下今次既東京之旅內容啦!

航空公司:國泰

去程: CX 524 01:00 3 Jul

回程: CX 505 18:20 8 Jul

價錢: 每人HKD$4415連稅~~不算優惠,因為慶生的這段時間已經踏入暑假旺季了!

酒店: 3晚 Grand Hyatt Tokyo @六本木 + 3晚 Hyatt Regency Tokyo @新宿

其實Day 1只有短短的時間,因為是零晨機!這兩次去日本都係搭零晨機!適合我這類沒有好多假期又想用盡每分秒來旅遊的人!

 

但……在旅程的開頭已經有一個壞的開始!

我地班機由原來01:00延遲到02:45!!差不多2個鐘頭!天呀!人家朝早返完工,想好好上飛機訓覺架嘛!

我地得到既賠償係每人HKD$75餐廳代用券!......話說零晨機,依然營業既餐廳真係好少!

Brian就選擇左拉面館,我就因為太累加上胃炎未好得晒!去Starbucks買了杯mocha!<------去Starbucks基本上是上機前指定動作!

 

好了!要去侯機室慢慢睇住韓劇"最佳李順心"!等上機訓覺啦~~~!

訓醒就會到東京啦啦啦!!!

 

 

arrow
arrow
    文章標籤
    東京 自由行
    全站熱搜

    mi☆eMiLy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()